blåsväder

gud vad det blåser. Hoppas det blir strömavbrott, det är så mysigt!

Jag har gjort om min bogg IGEN :D den blev fin tyckte jag, tack Elin =)

Mormor har brytit lårbenet. Hon ska opereras ikväll och få en ny höftkula. Hoppas allt går bra men det lär det ju göra! Sen ska hon upp och gå redan imorgon. Hon får gå med rullator jätte länge säkert, hon kommer nog få hemhjälp. åhhhh, lilla älskade underbara bästa mormor!  ♥

nu har jag precis duschat och tagit mig en skål med keso och banan! Hur gått som helst. =)

ska snart sova.


/ Julia

Kommentarer
Postat av: cornelia

snodde min gammla bakrund ;D

2007-01-15 @ 11:19:07
Postat av: Julia

Jag visste inte att du hade haft den? :P

2007-01-15 @ 19:10:30
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0