Without Breaking

Nu har jag precis tittat på Allsång på skansen. Det är så mysigt tycker jag, bara det är bra artister. Och det var det. Pernilla och hennes son Benjamin var kul att titta på! =D

Cornelia ringde mig och frågade ifall jag ville följa med till hökmossen och ta ett kvällsdopp. Jag sa att jag inte orkade för att jag precis har duschat, men vi ska åka i alla fall och Corddan ska bada, får se om hon badar eller inte, badkrukan nummer 1: Cornelia Isaksson.

Jag har precis smällt i mig en hel påse popcorn, ett äpple, skorpor & en glass. Jag är så jävla hungrig. Ge mig maaaaaaat, fan vad gott med ett vegitariskt mål från MAX. <3

Nej nu ska Elin få blogga om hennes "helg" i gbg. Hon blev sur när jag sa att jag hade datorn och sa, "Tror du att du ska få datan när du kommer hem från Turkiet eller?" Då tänkte jag efter och tänkte att jag skulle låta henne ha datorn så att jag får ha den när jag kommer hem från turkey, annars vore det hemskt! =P

Juste, igår hyrde jag film. A Cinderlla Story. Seriöst, det är den bästa filmen som finns i hela jävla världen. Inget slår den filmen, allt är bara sååå bra! Kärlek, kärlek.

Avslutar med en bild på sexy JT!


hejdå folk

/ Julia

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha, de var rätt gjort julia att ge henne datorn, haha fan vad jag skrattade åt de där;) jag är konstig

2007-06-26 @ 21:23:17
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: johanna

haha då är vi 2 badkrukor, men inte för att jag tycker att det är speciellt kallt utan jag tycker bara attt alla badställen blivit så sunkiga! det är ju äckligt att bada nu för tiden..

2007-06-26 @ 21:28:49
URL: http://theysayjohanna.blogg.se
Postat av: Julia

Rebecca: haha, det var ju inte ens kul :P
Johanna: Haha, ja, jag håller med alla badplatser är riktigt äckliga och det är inte alls skönt att bada så som det är att bada utomlands!

2007-06-27 @ 14:23:55
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0