16 Maj.

Åh vad skönt, den här dagen avklarad. Idag hade jag verkligen ingen lust att gå till skolan. Dels för att vi skulle ha NO-läxförhör som jag inte kände mig säker på, och dels för att hemtentan skulle vara inlämmnad idag. No-läxgörhöret gick jätte bra! Hur skönt som helst. Fima sa att jag hade fått godkänt. Alltså, när det är läxföhör så kan man inte få mer än godkänt, och godkänt-gränsen brukar oftast vara så jävla hög. Jag känner mig verkligen stolt! Hemtentan sa hon inget om, det verkade inte göra så mycket om man lämmnade den idag eller någon annan dag. Jag ska verkligen fösöka göra mitt bästa och göra den under prao-veckan eller innan.

Idag slutade vi halv fyra. Känndes lite konstigt att sluta så sent. Det har jag aldirg gjort även om det finns dagar vi går till halv fyra, så har vi alltid fått sluta mycket tidigare. Sista lektionen hade vi elevensval, jag och Lisa stannde i skolan och hade teknik istället för att spela bränboll/fotboll på alcro. Vi håller på att bygga ett klassrum, eller så som man vill att ett klassrum ska se ut. Jag början faktiskt bli väldigt nöjd med vårat! Vi bygger en musiksal, och det är den snyggaste jag sett!

Jävligt skönt med kort vecka. Idag efter maten ska jag åka till Lisa. Jag vet inte rikigt vad vi ska göra. Åka lite moppe kanske. hihih.. nördar vi är alltså! Man kan komma hem sent idag, det känns kul. Imorgon hade jag och Lisa tänkt att åka till Sthlm, någon som vet om Stockholm har öppet eller om allt är stängt för att det är röd dag? På fredag är det konfa-middagen. Lite nervös är jag. På fredag måste jag även hinna in till stan och pressentera mig för dom på Cervera så att dom vet att det är jag som ska proa där.

Jag är rikigt hungrig, och vi ska äta GOD mat idag! MUMS. Längtar tills maten är klar.

Nej nu ska jag börja titta lite på mitt hemprov.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0