Cervera.

ja, sista avsnittet av OC. Det var så hemskt ruskigt bra. Man ville verkligen inte att det skulle ta slut. Åh, allt är lyckligt. Jag grät ett antal gånger om man säger så.

Jag hinner inte sätta in bilder på alla mian fina paket idag. För jag ska sova nu, och imorgon har jag sovmorgon kan sova hända tills klockan åtta. haha! Jag ska ta halv tio bussen, kommer dit 09:57 har tre min på mig att gå från busshållsplatsen till Cervera. Hellre stressigt än att jag får sitta och vänta i 25 minuter. Hoppas det blir en bra prao vecka!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: kusinkamin

Fan vad söt du är pussbullen!

2007-05-21 @ 18:47:58
Postat av: rebecca

JULIA, JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG, 55 DAGAR KVAR NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-05-23 @ 14:28:22
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0