Jag hatar symaskiner.

ÅH, jag är så arg. Jag hade verkligen ansträngt mig för att blogga alla dagar i November, men icke sa nicke. Jag hann inte igår. Fan, jag är så bersviken på mig själv. Jaja, jag jobbade igår i alla fall, det var kul. Men det var ändå ganska jobbigt att jobba för jag hann inte göra min engelska läxa. Jaja, jag har allvarliga problem.

Idag var skolan helt okej. Jag, Isabella, Felicia (inte Hammar, en i min klass), Madde, Sara och Cecilia har bestämt att vi ska sjunga solo på Lucia. Julen är här ska vi sjunga. Hoppas det går bra.

Jag har mått dåligt idag, allt är egentligen skit. Jag är så jävla stressad. Kan jag aldirg planera allting lite bättre och ha lite framförhållning? Jag är inte mig lik, jag är den personen som har allting planerat och gör som jag tänkt mig. Jag är inte mig lik och jag vet inte vad som har hänt. Jag är sur, jag är arg och ledsen hela tiden. Jag mår helt enkelt inte bra, men jag vet som sagt inte varför? Varför? Jag gribblar på det varje dag men kommer ej fram till varför. Jag kanske behöver hjälp. Eller? Det kasnke bara är tillfälligt. Nian är jobbig, as jobbigt.

Nu är jag med mina tjejer, Felicia, Lisa och Cornelia. Det är egentligen bara Rebecca som saknas för att allt ska bli helt perfekt men jag tror vi kommer ha minst lika kul. Nu ska vi dansa och jag ska sluta skriva om feelings. Men det kan vara skönt ibland.

Ha en bra fredgaskväll

/ Julia

Kommentarer
Postat av: feliciahammar

jag älskar dig julia tennorth!

2007-11-30 @ 23:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0