Vardagslyx


Skolan idag var jätteskön. Först hade vi sve/eng. Vi gjorde ingenting, hjälpte Ingelia i caféterian. Sen hade vi hål i matte en timme. Efter det skulle jag på caféråd. Sen hann jag bara gå på svenskan 20 min. Efter lunchen så skulle vi ha SO och sen NO. Men eftersom jag, Madde och Mathilda skulle ha lektion för 3:or op gympa så missade vi So:n. Och eftersom Niclas var borta så slapp vi NO:n sista lektionen. Hur skön dag vare inte?

Snart ska jag gå till Cornelia och äta mat. Eftersom hon bjöd mig och Rebecca. Jag vet inte vad vi ska få men jag hoppas att det är gott. Trevligt med en middag mitt i veckan! YEEEY.

Nu ska jag dricka äppel juice.

Jag älskar tAKiDA!!!!!!!!

/ Juilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0