jaaaa

Idag var skolan najs. hhahaa, väldigt porrig! Jag fick stjus hem från skolan av Mathias och jag skynade och packade väsken sen gick jag och Lisa till bussen. Sara hoppas på två hållplatser senare oh vi skulle in till stan och handla det sista till ssk grejen. Det var kul! När vi skulle betala på kringlasleksaker så frågade hon i kassan "hur gamla är ni?" Vi svarade 15 och frågade varför hon undrade. Då sa hon att dom inte fick sälja saker för mer än 300 kr till någon som var under 15, och om man hade handlat på sig mer än 300 kr och var under 15 så var man tvungna att ringa föräldrarna. Det var lite kul, men såg hon inte att vi var äldre eller? hållla liksom!!! Jag ftller snart 16! :D Men i och för sig, det är ju ett tag kvar tills jag fyller 16.

Just nu är jag hemma hos Lisa. Jag ska spendera min natt här, vad vi ska göra vet jag inte. Men jag lägtar till ikväll när vi ska dela säg och ha det super mysigt under täcket. ÅH!!!!! Nej men allvarligt, snart ska vi åka och handla matsäck till imorgon eftersom vi ska ha frilovsdag på södertälje IP med alla nior i nykvarn, skönt att slippa en onsdag i skolan! :D För jag hatar onsdagar mest av allt som finns. (i skolan alltså)

Åh, idag är det Idol igen. Vet ni vad som mer är? Desperate Housewives, det finns inte hur glad jag är! Jag har saknat det så så så mycket. Och ännu bättre, imorgon börjar Grey´s Anatomy, synd bara att det inte är älskade OC. För jag saknar OC så jälva mycket, kan det inte bara börja igen?


Nu ska jag titta vad korven (Lisa) gör.

Bye suckers (och fuckers)

/ Julia

Kommentarer
Postat av: hanna

hej, skulle du kunna ge mej koden så man kan trycka på bilderna och dom blir förstorade, isåfall kan du väll skicka den i en kommentar i min blogg :) (a)

2007-09-21 @ 17:02:00
URL: http://hannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0