Rebecca 15 år!!!

Idag är det ingen vanlig dag för det är Beccas födelsedag. HURRA HURRA HURRA. Som ni kanske fattar fyller min bästa vän 15 år idag. 15 år, det känns så speciellt men ändå så litet! 15 år har hon levt och tiden har gått så fort från liten och knubbig till lång och spinktig. Det viktigaste är att hon alltid kommer att vara samma gamla Rebecca med dom mörkblåa ögonen och den bästa humorn. Du vet att du är min bästa vän och det kommer du ALLTID att vara, det vet du också. Jag hoppas att jag hade gjort din födelsedag bra hittils. Jag älskar dig mest. Du är bäst. Grattis igen älsklade du.
image660

Solumate, forever.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÅH TACK SÅ MYCKET VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKLINGS JULIA!!!!!!!!! ÅHH DU ÄR BÄST!

2008-04-06 @ 17:47:56
URL: http://rebeccaf.bogg.s
Postat av: cornelia

helvette va mager på bild 4 :| men jag älskar henne ändå

2008-04-10 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0