Molly godisgris

Alltid när vi sitter och äter i matsalen blir det så vilda diskussioner, jag accepterar absolut att alla tycker olika och jag fattar inte hur man kan bli upprörd eller liknade för att folk tycker olika? Alla tycker och är olika här i livet och det måste accepteras, annars blir det svårt. Det är faktiskt kul att människor är olika men att man förtfarande kan umgås, tycker jag i alla fall.

Idag ska jag i alla fall börja träna med mamma och pappa på Axa! Det ser jag fram emot men jag är lite nervös. Haha. Dessutom längtar jag till på lördag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Forsberg

nej, ett par andra, med lila i sig.

2009-10-09 @ 17:50:29
URL: http://rebeccaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0