Försök

Tycker inte ni att det finns alltför många ordspråk som inte stämmer? Jag önskade att alla kunna stämma och att jag och alla andra kunde leva efter dem. Det är så lätt att tatuera in någonting man tycker är fint eller någonting man verkligen tror på, men frågan är, lever man verkligen så? Är det värt att tatuera in en lögn på kroppen för att andra ska tro att det är det du tror och lever efter? Jag skulle verkligen vilja leva så okomplicerat som alla dessa ordspråk säger att man ska leva. Anledningen till att jag inte kan leva så är egentligen inte mitt eget fel, det är människor i min omgivning som dömmer mig och som inte låter mig vara den jag vill vara. Hela tiden måste man hejda sig och gå efter normer för att inte göra människor i min omgivning besvikna. När fan ska man sluta bry sig om andra egentligen? Vem är i slutändan lycklig av det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0