Justin Bieber

Idag är dagen med stort D här. Jag vet inte hur jag ska kuna förklara min känsla i kroppen. Inatt har jag sovit riktigt dåligt och jag är så trött samtidigt som jag är så helvetes taggad. Jag känner mig också så himla nervös. Jag vet att han ska ta upp en tjej på scenen och sjunga one less lonley girl "för henne" och jag får panik av det. Tänk att få vara den tjejen som får komma upp på scen, tänk att få sitta där på en pall och ha han klängandes runt sig. Shit jag blir helt skakig av tanken. Snälla Gud. Någon tur kan jag äl få ha i livet? Snälla gör så att jag blir one less lonley girl. Åh herregud.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahaha, du är väl för söt!
Jag håller tummarna på att det blir du.

2013-04-23 @ 13:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0