Collide

Jag tycker att det är så otroligt jobbigt och frustrerande med människor som inte säger hur dom känner och vad dom förväntar sig av människor, utan istället för att säga det rakt ut så bildas någon slags mur mellan dom båda som bara byggs på och byggs på. Hur kan man hela tiden gå runt och förvänta sig att människor ska förstå hur man mår eller hur man känner om man aldrig berättar något? Det är en gåta för mig, och en otrolig svår situation. Jag säger inte att man ska berätta för alla hur man mår men om man inte gör det så kan man inte förvänta sig att någon frågar eller bryr sig hur man mår heller. Det handlar om att ge och ta, det är bara det jag vill säga. Ibland är det bara så enkelt som att, sluta att analysera allt för i helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0