Höst

Idag är hösten här på riktigt. Det är den 16 september och det är ju faktiskt dax för hösten att komma nu. Jag är så otroligt tacksam över hur länge det har varit varmt och soligt. Hösten är mysig. Jag gillar att få börja klä på sig lite mer kläder och att känna att luften känns frisk. Det ända jobbiga är att hösten är så himla långt ifrån sommaren, det gör lite ont samtidigt som jag vet att tiden bara kommer att springa iväg. Jag ser fram emot  vad hösten har att erbjuda. 

Nu ska jag gå ut och springa, jag måste verkligen ta hand om min kropp nu efter den här sommaren! Nedan ser ni ett par jeans som jag köpte förra veckan, dom sitter som ett korvskinn - motivation! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0