Lär dig att gå vidare

Vänskap är att förlåta, att stå upp för varandra, att visa att det är okej att göra fel och sedan hjälpa till att göra rätt, att få varandra att skratta och att alltid finns där för varandra - vilket är det viktigaste enligt mig. Alla gör misstag och varför finns ordet misstag om man inte får göra dom? Det är nyttigt att göra misstag, det gör så att man får lära sig vad som är rätt och fel och framförallt lära sig att inte göra om samma misstag gång på gång. Ibland så tycker jag att det är väldigt lustigt när man tror sig känna en människa, men det visar sig att man inte gör det överhuvudtaget, vilket är en sån sjukt stor besvikelse. Just såhär känner jag mig nu: besviken, ledsen, lämnad, sårad och förvånad. Jag trodde efter allt som du har gått igenom tillsammans med mig då ingen annan fanns där vägde lite tyngre än såhär. 

Nu ska jag träna, jag kommer aldrig komma i mina jeans genom att sitta här i soffan och vara upprörd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0