Fall down

Hela livet handlar om att lära sig att lägga energi på rätt saker. Att lära sig att värdera vad man behöver för att må bra. När man har varit med om jobbiga saker så är det extra viktigt att verkligen omringa sig av människor som man vet att man blir glad utav. Det är även i såna här tillfällen man märker vilka människor man blir glad utav och vilka som bara tar energi istället för att ge. Alla som tar energi kan dra åt helvete. Så känner jag just nu. Jag är så jävla arg på alla jävlar som bara går runt och sprider tomma ord utan att visa respekt för fem öre. Jag vet och kan tänka mig hur mycket alla där hemma förvränger saker och pratar om den här hemska händelsen. Det gör mig så arg. Alla är så jävla falska. Och alla ni som snackar, just nu tar ni min energi och gör mig så jävla arg. 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så jävla rätt. Äckliga människor.
Älskar dig

2014-01-31 @ 10:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0