Wake me up

Ibland så bryter jag ihop. Ibland så är jag arg. Ibland känner jag mig illamående. Men mest av allt känner jag ingenting förutom tårarna som rinner ner för mina kinder. Om mina känslor är så här starka, hur starka är då dina och din familjs känslor, F? Obegripligt.

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag vet inte hur jag ska bete mig. Hur reagerar man när något sånt här händer? Som jag skrev känner jag egentligen ingenting. Jag känner bara en sån jävla konstig tomhet i hela kroppen hela tiden.

Att jag inte är hemma nu gör mig ännu mer ledsen. Jag vet att jag inte är Gud och att jag inte kan göra saker bättre. Men för min egen skull så skulle jag verkligen vilja kramas och gråta tillsammans med dig Felicia. Jag drömmer om att få krama dig och att få viska i ditt öra hur mycket jag älskar dig och hur jävla fin du är. Åh vad jag vill det. Jag vet att du har människor som tar hand om dig hemma så det är jag inte orolig för men jag önskar bara att jag var en av dom.

Det känns så jävla obetydligt att berätta för dig att jag alltid tänker på dig och vill vara hos dig.

Vi har gått igenom dom sista tio åren tillsammans och det är så vi kommer att fortsätta. Jag ska göra allt som står i min makt för att hjälpa dig att komma på fötter igen. Jag gör allt för dig, för att du ska må bra. Kampen har precis börjat men vi kommer att klara det tillsammans. Du är stark men dom gångerna när du faller finns jag där och för att lyfta upp dig igen.

Jag älskar dig så otroligt mycket att det gör ont i mitt hjärta. Min älskade Felicia, varför hände det här dig?

Kommentarer
Postat av: Frida

Fan vad fint Julia.

2014-01-29 @ 08:26:47
Postat av: Rebecca

Älskar dig. Så fint!

2014-01-29 @ 16:27:16
Postat av: Isabelle

<3

2014-01-30 @ 06:55:59
Postat av: Ickis

Love you!

2014-02-07 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0