18 December.

Gud vad kallt det är idag, känns ändå ganska skönt. Det är frostigt & sol ute, mycket fint!

Idag hade jag inte sovmorgon, ovanligt. Men Lisa tog sovmorgon i alla fall, sötis! ;D Alla skulle komma på morgonen för att vi skulle kolla på film & sluta halv två :) Vi kollade på Green Street Hooligans, har ingen aning om hur det stavas, men ni förstår säkert. Kollade på den på No:n, på SO:n sjöng vi as kul, sen på svenskan kollade vi på filmen, sen på matten kollade vi på filmen. Mycket mycket skönt! Sen var det lunch.
Efter det, engelska, och där kollade på Goal, sista avsnittet, den serien eller vad man ska säga har varit bra tycker jag! =) hihih ^^. Asså jag älskar min klass, den är sån trygghet i den och alla är så bra kompisar, kommer gråta ihjäl i nian :'( Menmen, det är ett och ett halft år kvar!

jaha...


...rebecca skulle ringa mig, men det har hon inte gjort. Hoppas hon ringer nu så jag kan gå till henne & kolla på OC! :P

Idag har jag gjort brända mandlar, as goda blev dom & igår bakade jag rengbågskaka.
Molly fick karamellfärg på huvet, såååå söt! Det är fortfarande kvar, rött & grönt är det, hon ser så söt ut!!! <3

Orkar inte skriva mer..

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Lispal

våran klass i nian i slutet.

2006-12-20 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0