25 December.

HEJ ;D

inte skrivit på några dagar. Men jag har inte tid, hahah busy woman ;)

det som hände in fredgas var det pinsamaste och mest töntigaste jag har varit med om på länge, jag försår verkligen inte vad vissa tänker med...så jävla besviken, men nu får man se vilka ni är. Jag orkar inte skriva, men ni som var där vet ju....

lördagas tog jag och rebecca det lungt, jag som hos henne, från torsdag till fredag & från fredag till lördag :D jaja, på lördagen i alla fall så högg vi gran, jag rebeccas mamma och rebecca åkte ut till qvarttinge eller hur fan det stavas, rebeccas farbror bor där och äger all mark såå... granen var jättte fin! :D
fyfan vad jobbig rebecca var på lördagskvällen, trodde jag skulle döööö.. lilla sprallis.
Juste jag glömmde att säga att jag brännde mig på en platta. Trodde jag skulle dö.
Mamma hade precis tagit bort kastrullen så satte jag dit handen, fyfan vad ont det gjort, gränt som ffffan. Det blev en blåsa också.. =(

Igår var det julafton!
Mysigaste dagen på året. Morgonen började med att familjen + mormor åt frulle tillsammans, inte gjort på ett år! :) sen lite efter kollade vi på julkalendern och jag åt den sista chockad biten ur chockladkalendern! Julkalendern var jätte bra i år! suppppper mysig. Sen fick jag och elin en varsin julkalpp. Vi fick en digitalkamera, båda fick en. Jag blev väldigt nöjd. Sen så blev det lite data.. efter det hoppade jag in i duschen och började fixa mig. Sen halv tre kom, farmor, farfar, stefan, jenny & kusin nino! mysigt. Vi fikade och kollade på kalle! =) Nino är så söt. Jag ska sätta in bilderna sen. Sen åt vi julbord, jag gillar inte det så mycket.. men sånt äter man ju på julafton! Efter det så skulle pappa "gå och köpa tidningen". Han skulle vara tomte eftersom nino är liten. När tomten kom från skogen vart nino så rädda att han skakade och bara skrek. Tomten var tvungen att gå nästan direkt. Sen öppnade vi alla juklappar och jag blev mcket nöjd med allting. Orkar inte skriva!! hiih. efter det fikade vi, typ knäck bräda mandlar m.m.. vi nio åkte alla hem och rebecca kom till mig. Vi var ute lite sen kollade vi på sellskapsresan. Den är så rolig! hahaha!
Sen gick rebcca hem och jag sov..

Idag har jag bara tagit det lungt, och kollat på ov hela dagen! Senare ska jag ut och gå med Angelica tror jag :D

Imorgon åket mormor hem också.. tråkigt :(:(

ska draga.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0