27 December.

hola bola..

var i stockholm idag som sagt. fyfan vad mycket folk, jag får verkligen panik. Det är det värsta jag vet, när man sätter väskan på axen om och om igen och sen så kommer någon och går in i mig och puttar ner den, jag fåååår damp! menmen, jag lyckades hitta en klänning som jag ska ha på nyårsafton. =) Men jag är inte så säker på den.. måste tänka lite. men men... nu längtar jag så jävla mycket till turkiet. Vill bara att dagarna ska gå fort fort fort. men det gör dom också i och för sig.
Jag är med rebecca nu. om nåra min typ kommer, Cornelia, Felicia & Angelica. Vi ska spela idol ;D
Trevligt att träffa cornelia det var länge sen eftersom hon har varit i norrland & kom hem igår. hihi

ska drga, hare najs

/ Julia

Jag älskar Rebecca Forsberg  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0