31 December.

Jag var tvungen att göra om min blogg, jag tyckte den var såååå ful! hoihihi

WHOHOHOH, nyårsafton... Jag hoppas det blir en lyckad kväll med mycket skratt och dricka ^^ haha! =) Men det lär det ju blir eftersom jag ska vara med dom bästa! <3 Förutom Lisa som inte kan vara med =/

Den här morgonen har varit lungn. Kollat lite på Bethoween, eller hur det stavas, HAN ÄR SÅ SÖT!!!
våra grannar har en sån hund och jag träffade den igår, dom är hur söta som helst, en gång när vi hade kräftskiva gick det typ en hel toarulle till hennes mun för hon drägglade så mycket. HAHA! ;D Queen heter
hon! TIHI.

Nu ska Elin testa min frisyr som hon ska göra på mig ikväll, hon måste ju testa den en gång innan så hon vet hur det blir, sen får hon göra om den för jag ska duscha också, jobbigt. hahaha! ;P

Lite senare kommer Rebecca & Cornelia till mig, för dom ska fixa sig här! FF= för fest!hahaha!

Nu ska jag kila, har mycket att göra
Ska måla naglarna och ta bort nagellack också.. hihi

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPPPPPA!

/ Julia

tack 2006 hej 2007! =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

ha så kul bitch! :)

2006-12-31 @ 16:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0