5 December.

hej allihopa!

idag gick jag till skolan som vanligt, sen så var allt skit så jag orkade inte, eftersom jag inte är frisk heller. Jag känner min hängig och lite ont i halsen. Mamma kom och hämtade mig. Skönt att vara hemma! =) Jag har städat mitt rum jätte mycket idag, städat bort alla gammla saker som jag trodde att jag hade gjort när jag gjorde om mitt rum, men det var jätte mycket saker kvar i alla fall. Sen så har jag ränsat min garderob, det vart jätte bra! Förut orkade jag aldrig lägga in kläder som var nytvättade, för jag var alltid bara tvungen att slänga in dom för att jag inte hade någon plats! Så nu känns det bra =) Hoppas att det fortsätter vara så städat som det är, men det är ju helt upp till mig. =P
Sen så åkte jag och mamma till centrum och handlade lite och hyrde film. min fovortifilm, "A Cinderlla Story", assååååå det är världens bästa film, den är verkligen bäst!!! Nu ska jag bara ragga någon som kan ladda ner alla underbara låtar som är med i den! Har ju typ tre låtar, men jag vill ha ALLA! ;D 

nu ska jag göra om felicias blogg tror jag. Ni får kolla på hennes sen, eftersom jag har länkat henne nedan.


         

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tur att den inte är så bra iaf, haha!

2006-12-06 @ 19:20:08
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Rebecca

nej de är ju tur att a cinderella story inte är så bra, haha!

2006-12-07 @ 12:03:37
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Rebecca

oj råkade kommentera två gånger, haha(A)

2006-12-07 @ 12:03:52
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0