7 December.

hej alla skitungar! <3

Igår var det skola som vanligt, jag skrev inte pga att jag inte orkade, eller orkade och orkade jag hade itne tid =P Inte för att jag gjorde så mycket annat förutom att plugga. Aja, igår i skolan var en skit skönt dag, jag älskar onsdagar för vi har typ en halvtimmes rast om inte mer mellan varje lektion ;D Det hände en liten sak igår, Nille var såååå söt, eller först var han as dum, sen så när alla berättade vad han sa och alla sms, åhhhhhhhh vad söt han är :D hahaha! Igår när vi hade NO, kom Lisa in i klassrummet, hon hade varit hos tandläkaren, OCH TAGIT BORT SIN TANDSTÄLLNING SOM HON HAR HAFT I TVÅ OCH ETT HALFT ÅR, du var såååååå söt baby <3 Jätte fint verkligen. Sötis.
Igår var det även ÄLSKADE OC!  Asså igår var ett ruggit bra avsnitt! Guuuuud, ville bara se mer! älsk älsk!

Idag var en vanlig dag i skolan.. Inte speciellt skön men det var kul att jag fick VG på mitt so jobb. =)
Efter skolan gick jag till rebecca med lite böcker jag tod hem till henne, sen gick jag hem och satte mig och läste min hk läxa. Efter det loggade jag in på datan och jag skulle skriva min JÄVLA fantasy berättlse som ska vata inlämmnad imorgon, Eva säger att det inte gör nått om den kommer nästa vecka. Jag har fan suttit och skrvit hela dagen, men fastnat som fan hela jävla tiden. Menmne, är på god väg om man säger så. Fantasy är verkligen svårt att skriva. Jag Rebecca & Felicia fick damp på msn, för det hade värsta damp, men nu är det som vanligt igen! Men jag orkar inte skriva mer!

Hejdå

/ Julia   ♥

You don´t have to be something, just be yourself.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

om jag fick damp, haha.

2006-12-07 @ 21:02:29
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: JENNY

BIATCH!! :)

2006-12-07 @ 21:21:03
Postat av: Anonym

HAhaha, dampis. Och Bitchis!

2006-12-07 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0