8 December.

tjohhho!

Idag var en tråkig dag i skolan, fast det var en rolig väg till skolan, vi fick stjuss av Cornelias mamma idag, och vi var lite för många, Antonia & Maria där fram, Julia, Cornelia & Veronica i baksätet, och jag, Rebecca & Ozzy i bakluckan :D HAHA! jag och rebecca hade fett kul, love you TÖNT!!! Sen så hade vi hk, jag fick jobba med Nille :P haha, vi var ju inte dirket bästa polare, men men.. Vi gjorde lussebullar & peppakakor. Till lunch gjorde vi gröt! ;D;D fett gott, men jag var inte hungrig :P

Efter skolan har jag bara varit inne på datan lite, och sen så har jag legat och chillat framför The Voice!!! <3<3<3 ÄLSKA!!!

Ikväll ska jag vara med Felicia, hon är hos sin mormor & morfar i södertälje nu, men hon ska ta kvart över åtta bussen dirket hem till mig. Jag vet inte alls vad vi ska göra! Rebecca ska kanske vara med om inte hon ska vara med Gustaf igen!

Orkar inte skriva mer.

IMORGON KOMMER MORMOR! Hon bor i norrland och ska komma till oss över julen! <33

hare nice.

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, jag älskar dig också ääälskling! de vet du.

2006-12-08 @ 19:38:05
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Julia

synd foppa, jag älskar dig mer!!

2006-12-08 @ 19:39:12
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0