9 December.

hejhej!

Igår var jag med Felicia, hon kom till mig runt nio typ tio i nio, sen gick vi ut till Johan & Dennis. Vi gick hem till Johan och kollade på TV. Hans syster och hennes kille gick till videon eller hur fan det stavas och hyrde film, den var as dålig. Jag gick hem vid elva och följde med Felle en bit på vägen hem, kom hem vid halv tolv och kollade på TV. Sen fick jag ett samtal från Anette (rebeccas mamma) som undrade vart sin kära dotter var, hahah! Rebecca din lilla busunge!  <3

Idag vaknade jag tidigt och vi åkte till arlanda halv elva, för vi skulle hämta mormor. Planet skulle komma typ 25 min över tolv eller nått, men det var försent till kvart i två. Jag blev as sur. Menmen..jag köpte en vecko revyn och satt och läste. Jag har kommit på att den inte alls är lika bra som jag tycke att det var förut. Sen så kom mormor. trevligt att träffas igen! Nu ska mormor bo i Elins rum och Elin sova i mitt rum i min bäddsoffa. Jag tycker att det är lite jobbigt, för jag har såå litet rum, och det blir så stökigt. Men det är bara att stå ut... =)

Nu snart ska vi äta, vi ska äta kycklig och nått. Det är skit gott för vi har ätit det förut. Sen ska jag sminka mig och byta kläder. Efter det ska jag gå till Rebecca, jag ska sova där inatt. Felicia ska också sova där! Trevligt Trevligt. =)

nu ska jag kila.

skriver mer imorgon eller senare hemma hos rebecca!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja, nu kan du ju skriva blogg hos mig faktiskt också;)

2006-12-09 @ 18:54:06
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0