lista lista lista

jag snodde av rebecca, hihhi..

Ditt namn: Julia Marie Tennorth
Längd: 170 cm
Spelar du något instrument: nej det gör jag inte, inte gjort heller.
Vem är snyggast: jadu, joakim?
Vem vet mest om dig: jag själv, eller annars Rebecca eller Lisa.
Vad vill du ha just nu: TUGGUMMI, är grymt sugen på det, ska nog orka gå ner och hämta!
Vilka sjukdomar har du: Inga =)
Fobier: Mycket, Johan Lundell?

Känner du en snygg kille: listan är lång
Har du körkort: nope, är 14 snart 15 lite tidigt
Vill du gifta dig: om det känns rätt, men inte än på ett tag.
Din hårfärg och frisyr: blont och och lockigt.
Har du glasögon: ja det har jag.
Hur ser din plånbok ut: den är röd med en blomma på
Vad köpte du senast: ett par skor idag.
Hur mycket pengar har du: hhm, ingen aning?
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det är Julia, eller heeeej (språket) om det är rebecca.
Senast kramat: jadu, mamma faktiskt :D haha
Vem sov du hos senast: hmm, Rebecca?
Stjärntecken: vädur
Ögonfärg: blå, grön typ =S

Kall favoritdricka: smoothie
Varm favoritdricka: te
Säger ofta: hej sotis(språket) HAHA
Saknar du någon: jd
Du fikade senast: på nansy's
Senast sedda film: Oc om det räknas? annas var det, så som i himmelen.

Hur känner du dig nu:
trött
Kan du laga mat: ja jag äger ;) ska jag bli kock såklart jag är bra!
Vad tycker du om fötter: hatar fötter, men mina är snyggast :D
Är du smart: ja, smartast på jorden.
Snarkar du: haha ja :D I think so.
Är du aktiv i skolan: ja, för de mesta
Har du homofobi: Nej såklart jag inte har.
När och varför grät du senast: igår, lite hemligt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fobier: Mycket, Johan Lundell?

HAHAHA. :D:D:D:D:D

2006-12-30 @ 17:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0