lite mer

Jaha, ingen tjejmiddag hos Marike på lördag :(    tråkigt tråkigt.

Mamma tyckte att jag skulle vara hemma imorgon också, det är väl igentligen lika bra så att jag itne blir sjuk igen! Gud vilken damp jag har haft på min kära dator! Den dampar! men inte nu! =)

Mamma, mormor & elin är i södertälje, idag är det nått konstigt så alla affärer har öppet till 22.00! Kunde inte förlja med, eftersom jag inte är så pigg! Hoppas dom har köpt nått kul till mig.
Och pappa är på julbord, såååå skönt att vara hemma själv. Jag älskar verkligen det.
Göra allt som man vill.
Men jag undrar när dom ska komma hem igentligen, klockan är ju nio! hahah! =)

Vad skönt, det blir stockholm på lördag! Der jag fram imot! =)

nu ska jag, jag vet inte. Men inte sitta vid datan..har jätte ont i ryggen! =(

Menmne, skriver imorgon.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0