lite mer

jaha, kom hem från farmor & farfar för lite mer än en timme sen tror jag.
Det var trevligt där, god mat gott fika och god efterrätt :D

rebecca ringde mig i bilen på väg hem och frågade om allt verkligen var säkert att jag gick följa med till turkiet. Och det var det, mamma och pappa är med ;) Så nu är det verkligen bestämmt. Turkiet 18 juli. Jag längtar så jävla mycket. 203 dagar bara! :D

Imorgon ska jag med rebecca och hennes mamma till stockholm.
Alla julklappspengar ska gå till min spargris, eftersom jag vill ha mycket pengar med mig till turkiet.
Men jag har lite presentkort jag kan handla för, hoppas jag hittar något att ha på mig på nyår. =)

nu ska jag sova.... eller snart.

känns skönt att gå och lägga sig i nya fräsha lakan och ny pyjamas och nyduschat hår.  jag vet inte hur frächa stavas. Hahaha!

Jag gillar inte min blogg så mycket, men jag måste ha så ett tag för att det är ju nyår med dunder och brak! hahah, sen ska jag göra om den vårig och fin även om inte våren kommer än, vilket jag vill att den ska göra är redan less på alla julsaker och allt som har med julen att göra..!

aja...

sweet dreeeeams

/ Julia


Westlife - All Out Of Love, är med på westlifes skiva, den låten är huuuuuuur bra som helst! Jag älskar westlife!   ♥  Längtar tills dom kommer till sverige så jag och rebecca kan gå på deras konsert!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

har du tänkt på att vi gör typ allting tillsammans, haha;) förresten, fräsch stavas fräsch, "fräscha" haha. jag älskar dig.

2006-12-27 @ 10:41:16
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: Rebecca

har du tänkt på att vi gör typ allting tillsammans, haha;) förresten, fräsch stavas fräsch, "fräscha" haha. jag älskar dig.

2006-12-27 @ 10:44:08
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0