1 November.

igår orkade jag inte skriva, eller jag hann inte. Var inte inne på datan nått, bara lite på morgonen! Men då hann jag inte. aja skit samma :P

Igår var jag i stockholm med Lisa, Rebecca & Felicia. Det var trevligt. Jag köpte ett glittrit diadem från h&m, ett silvrigt för jag vill ha alla, jag har redan svart och guld :P haha! Jag vet inte hur "glittrit" stavas, men det som jag skrev låter bra :D hahahah! Sen på kvällen var jag med Felicia och Rebecca, Vi kollade på OC! <3<3<3 Asså oc är det bästa som finns! ÄLSKA!!! Aja.. sen ringde dennis och anders, så var vi med dom! =)

Idag ska jag handla med mamma på coop ;) Sen ska jag vara med Rebecca. Jag vet inte vad vi ska göra! :P Men en sak vet jag i alla fall, VI SKA KOLLA PÅ ÄLSKADE OC, SOM BÖRJAR IDAG!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L), jag kan göra hjärtan hur länge som helst, jag kan inte förklara min kärlek till oc!!!!! (L) Sen ska jag sova hos henne! ;P


Nu ska jag träna! =)


ÅHHH, VÄNTAT PÅ DEN HÄR DAGEN HUR LÄNGE SOM HELST! 1 november!!! <33333

wasted time! =(

/ Julia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0