10 november.

tjohho! jag har inte skrvit dom två senaste dagarna, för jag har verkligen inte orkat.

i onsdags gjorde jag inte så mycket, kollade på älskade OC! Det var verkligen hur bra som helst! Åhh, man bara längtar till nästa avsnitt när man har sett ett!! Skulle kunna kolla i evigheters evigheter!  ♥

igår var vi lediga för vi hade utvecklingssamtal, skulle vara där halv elva, bra tid tycker jag! Vi började samtalet kvart i det var lite försenat, men allt gick jätte bra, jag var såå nevös! :P Jag är alltid nevös, det ända negativa var väl att jag var lite pratig, men det går ju att ändra på! :) Sen så åkte vi och handlade lite i centrum, jag köpte nått konsigt nytt godis, det det faktiskt gott =P sen så gjorde jag min hk läxa till unch, tomatpaj, så JÄVLA god!! Sen så sminkade jag mig och tog halv två bussen till södertälje, där mötte jag lisa, sen så åkte vi med pendeln till sthlm :) Lisa skulle köpa löshår, byxor & skor. Hon hittade sitt hår och skor, men inte byxor =( Menmen, fast jag kom på att hon köpte ett par andra byxor :p hi! :P Jag köpte också byxor, bruna chaep monday (manchester). Dom var fina tyckte jag, och två par örhängen på h&m! =) Sen så åkte vi hem med Lisas pappa. när vi kom hem slängde vi in en fiskgratäng i ugnen! typ halv nio var den klar, och vi var asssssssss hungriga! vi åt, sen så efter det gjorde vi läxan. Hade jätte mycket engelska läxa, sen så gjorde jag no läxan. :) lisa köpte även nått sak på h&m som man kunde sätta på mobilen, eller i-pod: en :P haha! jag fick så jag satt på min mobil också, det var guldiga stenar :D jätte fint! =)
Sen så sov jag hos henne, och vi var välsifr trötta. Sommande vid elva?

Vi vaknade, och fixade oss.
Tog halv åtta bussen till nykvarn,
hoppas av nån stans och tog skolbussen.
Hahaha, fyfan vad vi skrattade:
"mee, mee, hjälp, VART ÄR MADDE?!?!"
sen så kom vi till skolan, det var en okej dag.
Hade hk, och vi kolalde på en jätte äcklig film,
om snabbmat. Sen så skulle vi laga pizza, man var
ju inte direkt sugen då! =/ men aja..

idag ska jag bara ta det lungt, eller så ska jag vara med Felicia, Rebecca & Cornelia om inte dom ska vara med Gustaf och Lotten, eller vilka det nu var? :P

skriver mer sen!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Julia

jhkkkk

2006-11-10 @ 16:01:30
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0