11 November.

igår kollade jag på idol, med mamma. Jag brukar inte kolla på idol, pappa var så trött så han "gick och la sig" åtta! HAAH! Asså mamma och pappa kan vara så jävla roliga ibland! I alla fall. Markus är riktigt bra, jag tyckte det var ganska bra att Cissi åkte ut, men Felicia är inte heller så bra..=P Men aja..

Idag vet jag inte vad jag ska göra, på dagen ska jag bara ta det lungt, jag och Elin ska baka tårta till fars dag imorgon, vi har även köpit kallsonger till honom, BB ;) Nu snart ska jag träna och jag har precis gjort ansiktsmask också. Sen vid kvart över fem ska vi åka till nåra i södertälje, för vi är bjudna på middag! :) Trevlans trevlans! ;D

Mamma var riktigt dum mot mig, jag frågade henne igår om vi kunde åka till stan, då sa hon nej. Sen så idag frågade jag pappa "vart ska ni?" Så ska dom åka till stan?! =(=( taskigt mamma. Jag vill ju ha ett par till nya vinterskor som jag har sett =( Men aja....


ska träna nu

/ Julia! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0