13 November.

tjooohoo.

Igår var vi på resturang, det var jätte trevligt. Sen så när vi kom hem så kollade vi på Wallander - Jokern! Den var bra men lite seg =P thih! =) Pratade med Rebecca i telen igår också...<3

Idag var det en ny vecka med nya, vetttifan vad jag skulle skriva. Men en ny vecka i alla fall! HAHA! Usch och fy och blää vad jag hatar måndagar, jag hatar inte själva måndagen, utan alla jävla tråkiga lektioner. Det ända som är bra är att vi har sovmorgon!! (: Slutade kvart i tre efter en hur tråkig no lekton som helst, UHH! hata noo??????  Gick hem med världens bästa kompis, Lisa Palm. Önskar att alla var som henne??? går inte att förklara hur mycket jag älskar dig. I alla fall, åt lite pepparkakor, sen gick vi upp på mitt rum och hade kul! Sen åkte hon hem, och jag kollade på TV. Sen så hjälpte jag mamma med att börja med maten. Sen så fick jag äntligen datan! ;D

Nu har jag precis tränat.
Gick ruggit bra idag ;D

ska duscha..

Men aja..

/ Julia   ♥

Kommentarer
Postat av: lising

hej jute, vet du att jag älskar dig så jävla mycket. och jag har skit tråkigt! :(

2006-11-15 @ 09:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0