18 November.

tjoho.
Jag orkar inte blogga varje dag, jag är inte inne lika mycket på datan längre.. Menmen.

I förrgår var jag med rebecca, vi hade jätte mysigt, och drack te och pratade, och hade kul såklart, sen var Cornleia med också, trevligt trevligt.

Igår var jag med Rebecca.
Sen ringde Corddan & Felle och frågade om vi ville vara med dom.
Vi alla gick hem till Felles pappa, där gjorde vi inte så mycket, hade mysigt, och ganska tråkigt ibland.
Vi åkte hem tidigt, typ 20 i 10, jag gick hem och gjorde inget..
Juste, jag och rebecca spelade Tarzan igår också, fett kul ;D;D HAHAHA!

Idag skulle jag och rebecca ha gått på 92: ornas match, men det blev inte så, vi orkade inte.
Jag gjorde inget, jag skalade räkor åt mamma, för om jag gjorde det skulle jag få en tröja :D
Vi åkte till farmor och farfar, men vi åkte först till stan, för att jag skulle få köpa min tröja, jag köpte ett par örhängen och strumpisar också :) Skulle ha köpit ett läppglans, men hittade inte siktigt nått som jag fastnade för. Eller jag köpte inte en tröja, det var en klänning =P haha. Sen åkte vi till farmor och farfar, Nino var där (min lilla kusin som är 1,5 år) han hade sovit hos farmor och farfar för första gången, för Ninos mamma och pappa var i sthlm, dom hade sovit på hotell och så.. NINO ÄR SÅ JÄVLA SÖT! ;D <33 Sen så fikade vi, och nino sommnade. Efter en tag kom Jenny och Stefan (ninos mamma och pappa), vi åkte hem typ efter ett tag ;P När vi kom hem så satte jag på datan! ;D lovelovelove till datan..just nu.

snart ska vi få gäster, Jenny, Johan & Eva. Men jag tror inte Jenny ska äta här, menmen..
Jag ska vara med Rebecca, Felle & Corddan ikväll.


jag har fått jätte ont i mitt knä, så jag kan inte träna nu =(=(

menmen,

hare bra

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0