22 November.

Hej =)

Idag var det en konsig dag i skolan, jag hade typ inga lektioner, eller jo det hade jag men jag gick inte på nåra, asså jag skolkade inte dirket, men jag skulle göra andra saker istället. Slapp SO provet, men det ska jag göra imorgon istället eller nästa vecka. Alla sa att det var jätte lätt, men jag kan alltiong tror jag! :) haha! Lisa var tvungen att åka till akuten idag , hon hade jätte ont i sin fot =(=( stackars dig älskling!
idag var jag arg när jag kom hem från skolan, får min syster Elin skulle köpit en tröja till mig, vilket hon inte gjorde =( Men aja.. hon skulle köpta den imorgon :D
Jag ska få pengar av mamma och pappa så att jag ska kunn ahandla julklappar, bra att jag fick det, för jag hade nämmligen lite ångest vilka pengar jag skulle köpa för..

Jag önskar mig verkligen inget spc i julklapp. hahah! eller jag måste funta ut några sker.

Idag hade vi luciatågsöving i skolan, det är sååå oseriöst, har ingen lust att vara med! =/

MEN HERREGUD VAD BRA GRACÉ ANATOMY VAR IGÅR, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH <3333

nej men vad gör jag, OM EN  MIN BÖRJAR OC!!!!!!!!!!
ååååååååååh, har längtat en hel vecka, får väl gråta lika mycket den här gången om det ska vara liak sorligt som reklamen, trodddde jag skullllle döööööööö! men halllååå..

nu måste jag dra.

/ Julia som älskar oc mest i hela världen! Jag skulle göra vad som helst för att få åka till newport!  ♥

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg bakgrund du har i din blogg! Har du gjort den själv?

2006-11-22 @ 21:01:58
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Julia

Tack så mycket, jag tog bilden från google :P haha!

2006-11-22 @ 21:13:26
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: lising

2006-11-24 @ 15:09:41
Postat av: lising

2006-11-24 @ 15:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0