26 November.

hejhej..

I fredgas var jag med Rebecca, vi hade mysigt sen var Cornelia med en stund på kvällen också, vi sjöng singstar och pratade.

Igår, lördags var jag med rebecca, hon kom till mig på morgonen, vi satt lite vid datan.. Sen gick vi hem till henne, och sjöng igen tror jag :D det är såååååå jävla kul. Sen kom Corddan, då gick jag hem och åt sen tränade jag, sen kom dom till mig igen. Jag duschade och vi kollade på top modell och hus i helvete, medans min syster Elin gjorde lite olika frisyrer på oss. Sen gick vi hem till Corddan för hon skulle äta, sen till mig igen.. Jag packade min väska, för jag skulle sova hos Rebecca. Sen så gick vi till Nille, där var Niclas och simon. Vi kollade på saw 3, den var bra, men eftersom jag inte sett ettan & tvåan var det lite svårt att fatta allt, men Simon förklarade ju så bra, hahahaha ;) ;D Vi kom hem lite innan tolv, och vi var sååååååååååå jävla trötta. haha, vaknade typ kvart i nio, men fick ligga och vänta på rebecca tills hon vanknade, fast sen blev jag så hungrig så jag väckte henne 10. Hahah!

Idag var, Rebecca, jag, Anette, Anita & Nathalie på taxinge julmarknad. Fyfan vad tråkigt, jag ska ALDIRG mer åka dit, asssså, bllläääää. Men jag och Rebecca hade faktiskt jätte kul! haha!   ♥

Jag har kommit på att min bakrundsfärg, den bruna alltså, den ser lite bajsig ut, jag ska  fixa det sen, till lite mörkare.

Åhhh, jag är sååååååå jävla trött! har läxa tills imorgon också, orka läxa på helgen =S


skriver mer sen, tjohooo!

/  Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0