7 November.

halloj.
Idag hade vi svenska prov, eller det var läxförhör, men det var typ som prov, man fick gå när man var klar och inte sitta nära varandra, och blablabla.. Vi hade ju om Selma Lagerlövf, svara på frågor, det gick bra förutom att jag inte kom ihåg vad hennes första bok hette, och den enklaste frågan av alla "Vart kan man se Selma Lagerlövf idag?" Jag svarade, "månbacka" Men fan vad trögt, TJUGAN SÅKLART! är man trög så är man.. Vi hade även SO idag, det är så kul när vi gör våran tågluff tycker jag, men imorgon ska allt vara klart och vi måste jobba hårt imorgon för att hinna. Var tvngen att göra om alla radioprogrammen för dom skulle vara minst 3 min, men våra var typ 1 min och 15 sek :P haha, det är så svårt, man måste ju skriva på engelska och man vet inte rikigt vad man ska skriva.. MEn aja..
HAde gympa också, det var skit kul! Vi gjorde nån sak där man inte fick nudda golvet och så skulle man kulla varandra! Haha, as kul :D:D hahaha! När jag kom hem, krattade jag massa löv och kännde mig duktig. Nu har jag duschat och ska bara sitta och kolla in andras bloggar, vilket jag redan gjort i och för sig.. Men aja..

kanske skriver mer sen,

IMORGON ÄR DET OC, IGEN (L)(L) JAAA!!!!! <3333333333

/
Julia

You´ll be in my heart,   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0