11 oktober.

åhhh, jag känner mig så stressad.. Igår var jag på konfan, det var as kul som vanligt, asså åhh vad jag garvar åt våran FULA "ledare", vi körde pepparkaks kull, och usch, hahahahaha, jag kissade nästan på mig för jag skrattade så mycket! hahaha, blir lite full i skratt när jag tänker på det nu.. och om jag inte nämmde det igår så hade vi matteprov, det gick ganska bra, men jag tror att jag har missförstått alla uppgifer, eller inte alla men många! thihi ^^, Idag har jag varit i stan eller på stan kanske man säger, med Corddan :) Cornelia skulle köpa et linne till deras insparksfest imorgon, VILL OCKSÅ GÅ, men jag är för stor, man går ju åttan, och dom vara i sjuan, nej jag ska inte säga att dom är små, då blir som ledsna! ;P
Imorgon har vi spanska prov =/ Det kommer gå skit, men det gör inte så mycket, för jag ska få byta till sve/eng, för min mentor är världens bästa, och hon ska fixa det till mig =O <3
Nu ska jag kolla läget, på coooola lunarstrom, och sen lite mer normala playahead..
Usch vad jag hatar lunar, men jag måste gå in där för att ha lite koll på läget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0