12 oktober.

Hejsan :)
Idag hade vi spnska prov, det gick verkligen inte bra, eller asså jag kan ju inte säga att det gick jätte dåligt, men det gick ju inte super bra, hahahah! Efter skolan så gick jag hem och satte mig vid datorn, sen så skulle jag laga hk läxan, och eftersom jag verkligen hatar kött skulle jag göra falafel istället för hamburgare, men det gick ju inte dirket bra, så det slutade med fiskpinna, potatismos & dillsås :D Men det var också gott, jag kastade i mig maten och cyklade det fortaste jag kunde till Rebecca.
Hos Rebecca var, Felicia & Cornelia också, dom hållde ju på att fixa sig till insparken! ÅÅÅH, jag ville också gå! Jag lockade först rebeccas hår sen Corddans, alla var såååååå fina :D Sen så kom Julia & Camilla och dom var också super söta ;D Jag var verkligen avensjuk, VILL GÅ =/ nu sitter dom i skolan och har as kul säkert, jag kommer ihåg förra året, fyfan vad kul det var! HAHAHA!
Men hoppas dom får en lika bra kväll som jag fick, och att jag för höra allt imorogn :D
Nu sk ajag bara vara hemma med mamma och Molly! Eftersom pappa är i madrid.
Nu kommer mamma. hon har varit och köpt saker till mig så jag kan göra smoothie ;D

so long suckers

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0