13 oktober.

Idag har jag varit i skolan, vilket jag skriver och är nästan varje dag! hahah! det var kul, hk idag igen! Asså jag älskar det, jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde idag på länge! ;D Dennis är så jävla rolig!
Efter skolan gick jag hem till corddan, vi skulle ring aoch kolla om vi kunde jobba någon stans, men det orkade vi inte, så vi satt och snakcade om annat! ;P Rebecca och gänget haft as kul igår, så det var väl kul för dom ;) Idag var det en tråkig kväll.. Jag var med, Felle, Rebecca, Johan, Jocke, Dennis & joel. Vi hade as tråkigt, så jag, rebecca, felle & johan gick hem till Rebecca.. där var det också tråkigt.. så jag gick hem ;P
Imrgon skulle jag, Felle, Lisa, Rebecca, Julia & Camilla sova på hotell, men du är har typ alla hoppat av, så nu är det vara jag, Felle & rebecca.. men vi ska nog ha kul i alla fall! ;D

Men nu ska jag sova, jag är så jävla trött.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0