15 oktober.

Halojjsan idag igen.
Dagarna går så jävla fort, eller kanske inte själva dagen men jag vet inte, det känns liksom som om det var sommar nyss :O Och nu ba är det höst! hahah! Men hösten kan vara riktigt mysig den med, köpa lite nya kläder och börja anväda vantar, halsduk och mössa/basker! :D

Ska berätta lite mer om gårdagen:
Först körde Rebeccas mamma upp oss till scandic, det som ligger vid ikea, i kungens kurva, eller vad det heter! Sen så gick vi till ikea, typiskt oss att älska att gå på ikea, kolla på alla fina rum dom gör men vill ha alla rum :D hihih!
Men vi gick ju mest dit för att vi skulle köpa chips! mums, dom är verkligen goda!
Sen gick vi till hotellet, sen så var felle hungrig så vi gick till donken, det tog lite tid att komma äver vägen, eftersom vi inte orkade gå till övergångsstället ;P aja.. sen när vi hade ätit så gick vi tillbaka till hotellrummet, när rebecca märkte att hon hade tappat 100 kr =( tråkigt..
Vi gick och kollade runt lite på hotellet.
Sen så vid klockan sex gick vi till heron city, vi skulle bowla, det det gick bra för mig, jag kom sist! =/ =P
Sen vid sju gick vi hem igen för vi var klara, vi gick till resturangen på hotellet för vi skulle äta. Vi satt och åt länge och hade super trevligt :D
Sen skulle vi gå och spela biljard, efter det så hade vi bestämmt oss för att vi skulle bada, det var is kallt i poolen, men vi bastade efter så det var riktigt skönt. Sen gick vi in på datan lite.. Efter det gick vi till rummet och duschade, och satte på oss pyjamas! Vi låg och pratade sen sommnade vi! ;D
Nästa dag åt vi frulle, MUMS! älskar verkligen den goda hotellfrukosten :D:D
Sen kom Felicias pappa och hämtade oss.

Jag satte på datan, och gick och duschade.
Sen så skulle jag, Rebecca & Felicia gå på turingmarknad, hahaha! Det är fan as kul, eller det är inte så kul längre, när man var liten var det rolgare! Men jag köpte remmar, och sen s¨vann jag en jätte stor blomma! ;D

nu orkar jag inte skriva mer..

EN UNDERBAR HELG MED MASSOR MED SKARTT! <3

joakim, du är underbar! <3

/ tempish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0