16 oktober.

101351-43101351-42

Hejsna, igår åt jag världens godaste efterrätt! MUMS!  Det var hallon & blåbär i botten, sen så skulle man ha kesela vanilj och vanlig kesela, sen farinsocker på, sen skulle det stå i kylen hela dagen. så hade sockret smällt, MUMS säger jag! jag mamma, och elin kollad epå en film igår, den gick på canl+ och började halv nio, det var itne så jätte bra, men ändå ganska bra i alla fall! hihihi!


Idag har jag varit i skolan, jätte skönt med sovmorgon, vilket vi har varje måndag :D
jag slutade kvart i tre..
Stackars lisa säger jag bara, jag kanske inte ska säga till alla vad som hände! :(
Nu sitter jag här hos Rebecca, vi har precis tagit lite kort, vi diggar och till: http://www.hongfire.com/cg/data/25/caramelldansen.swf SÅ JÄVLA BRA!!! :D:D

Min älskade hund ska till animalen idag, hennes sår har börjat vara och hon kan inte gå på ena bakbenet, jag blir så orlig!

Igår eller inatt kom pappa hem! jag fick min parfym efter skolan1 guuuud vad gott den lukatr! :D:D

Nu ska jag och rebecca kolla på "famlijen är värre" ingen av oss har sett den. aja!

/ julia

JOAKIM <33

Kommentarer
Postat av: Lispal

hihi! :D men allt är ju bra. och parfymen luktade fett gott :D

2006-10-17 @ 19:37:45
Postat av: Anonym

Alltså vad är det för låt >_

2006-10-24 @ 16:51:59
Postat av: Julia

Hahaha, den är bra? vem är du?

2006-10-24 @ 20:21:06
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0