18 oktober.

Jag har inte skrivit blogg så mycket, eller jag har skrivit varje dag med inte så detaljerat. =P
aja.. idag i alla fall har jag varit i skolan, men i morse hade jag verkligen ingen lust att gå till skolan, var så jävla trött och känndes som om jag hade feber, jag har blivit så förkyld =/ Först satte jag på mig ett par jeans, men då bliv jag så trött på dom så jag hade mjukisar i skolan, det är så skönt! ;D
Första timmen hade vi svenska, vi kollade du "djungelboken" den är riktigt rolig vissa gånger.
Sen så hade vi typ 20 min rast, och sen NO, det var en skön lektion för att vara NO! Efter det hade vi slöjd, jag gör en morgonrcok till min lille kusin, jag skulle vilja slänga iväg symaskinnen, den gör inte alls som jag vill att den ska, och jag blir så arg och säger ord som jag kanske inte ska säga, får lite stränga blickar från Malin syslöjdsläraren! ;) Sen bli jag ännu argare när JÄVLA brandlarrmet gick, jag brukar bli glad så jag slipper lektionen men idag ville jag verkligen hinna klart med morgonrocken, jag orkade inte stå ute och frysa i den kalla hösten, hann fan inte ens komma ut för brandlarmmet slutade när jag var på väg ut, men lärarna tvingade ut mig =P hahaha! Sen var det lunch, och sen SO, och Phille, Nille & Matte skulle vara i NO salen för dom skulle spela in nån sak på en badspelare, och eftersom det är en no sal finns det en dusch man ska duscha i om det händer nått, om det skulle börja brinna.. Aja. det drog i alla fall Phille i, så det kom vatten över hela klassrummet, han fick inte stopp på den, sen skulle nille och phille hämta saker så dom kunde ta upp vattnet, då går oliver in där och drar i den där saken igen, och han får inte stopp på den, så han stänger dörren och går därifrån, sen när jag går in där efter en min typ så strupar det vatten som fan, då fick han gå inte där och stänga av den, han visste inte hur man gjorde så, HAHAHA! fyfan vad trög han är.. men han är ju som han är..=/ =P Deras so lektion  fick dom torka vatten! ;D ahaha! Sen så var det elevens val, jag har ju lucia, idag var det inte så kul.. men sånt är livet..

Idag ska jag bara vara hemma.. har inte lust med nånting.

Men nu ska jag gå ner till mamma, hon ropade på mig..

/ Julia <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, de va så jävla klantigt!;P

2006-10-18 @ 17:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0