2 oktober.

Tuddddiloo.
Igår kväll när jag kollade på Beck, fick jag sms, det var från mamma, jag belv VÄRLDIGT förvånad, mamma som inte kan skicka  sms :D hahha! <3

Idag är det inte bra väder.
Morgonen var väldigt soft, hade sovmorgon till tio över nio, pappa väckte mig halv sju för han visste inte att jag hade sovmorgon, sen så sommnade jag om till kvart över sju typ..Sen ringde mamma från Riga, hon hade blivit jätte förkyld =/
Jag gick upp och satte på datorn, datanörd som jag är, satte på låten, Ida - I will, lyssnade på den i stort sätt hela morgonen, det är ju hur bra som helst! <3
Sen gosade jag extra mycket med molly eftersom mamma inte är hemma, åhh vad hon var söt, eller var söt, hon ÄR söt <3
Sen kom Lisa till mig vid kvart i nio, vi cyklade till skolan typ nio.
Kom dit så möttes man med allas röster " SKOLKARE", då hade vi tydligen inte haft sovmorgon, utan hel klass men det hörde inte vi! ;P haha, sen så hade vi en halvtimmes so, vi gjorde verkligen inget, bara satt och snackade massa!
Sen så var det svensk, men så hade vi hål till fem i elva, en timme alltså, vi satt och gjorde inget hade ganska kul ändå, sen var det matte från fem i elva till fem i tolv.
Efter det lunch, sen hade vi hål i engelska, och eftersom vi hade helklass på no:n på morgonen hade vi ingen no på eftermiddagen, så vi fick sluta :D SKÖNT!

nu sitter jag här och kollar ut genom fönstret, det rengar. =/

/ julia

Kommentarer
Postat av: Lising

fedt skönt Juling :D:D:

2006-10-02 @ 14:17:35
Postat av: Julia

haha, aa fett asså :D

2006-10-02 @ 14:20:55
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0