20 oktober.

igår hann jag inte skriva klart, jag skulle gå ut och gå med rebecca, det var lika trevligt som i tisdags =)
usch och fy vad arg jag var på mamma och pappa igår..=/ efter vi hade varit ute och gott så gick jag hem till rebecca, jag orkade inte vara hemma. Jag gcik hem vid halv tio, och och la mig utan att säga ett ord till någon av dom...
Just nu sitter jag i skolan, Jag & madde skriver på datan, eller madde skriver, så passade jag på att ta en annan data ochs skriva lite blogg =) Vi har hk, madde och jag forskar om laxen, sen ska vi laga potatisgratäng och kassler sen, men eftersom jag inte äter kött får jag haha jag vet inte ens hur det stavs :O Men det var bra att jag och madde fick vara idag, för vi jobabr bäst tillsammans, ibland måste jag vara med annica, för hon är också vegitarian, det är jobbigt. för hon suger :) HAHAHAH! Hoppas hon inte ser, för hon är cockså inne i detta rum =P Nej men hon suger inte, men jag och madde äger! ;D

Idag efter skolan så ska jag vara med Rebecca :) vi ska väl ha kul som vanligt! lovvve you foppa :) <3

Nu ska jag se hur det går för madde, :O

pöösshejs / julia


JOCKE <333

Kommentarer
Postat av: Lising

quorn jute :D

2006-10-20 @ 21:20:16
URL: http://Itisallmadeofsteel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0