22 oktober.

igår hade vi super kul! Eller vad säger jag, det var as tråkigt..Jag sov hos rebecca som vanligt :D Det var i alla fall kul!
Vi sommnade vid två halv tre typ..
vaknade tio i nio och sommnade om till tio över tio.. vi gick upp typ lite efter halv elva och åt frulle, sen så städade jag rebeccas rum, jag fick värsta städ lusten, hon fixade sig för hon skulle på dop, ehnnes kusin barn skulle döpas! ;D Nu har jag precis tränat, ska duscha och byta lakan i min säg,
sen ska jag fundera ut på vad jag ska ha på mig när mamma, pappa, elin, jag & Michel (michel är min systers pojkvän) vi ska till heron, äta, bowla???, och kolla på film. Vi ska se "djävulen bär prada" eller vad fan den heter ;P

Mamma och Pappa har int elyckats så bra att hålla mig från datan.
Men jag ska faktiskt logga ut nu, jag ska fixa andra saker istället.



varför ens försöka? ♥ :'(


/ JULIA

Kommentarer
Postat av: Antonia,

elr va fan den heter? jullet, den är ju redan en klassiker ;)

2006-10-22 @ 14:55:37
URL: http://www.antoniai.blogg.se
Postat av: julia

haha, jag menade bara att jag inte var säker på hur den stavades :O :P hahaha!

2006-10-23 @ 08:45:41
URL: http://juliatennorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0