24 oktober.

tjbba tjena hallå.
idag var det väldigt kul i skolan, men jag var arg på morgonen som vanligt nu för tiden. =/ hahah!
Sen blev jag arg igen för nån hade snott mina nycklar i skolan, alltså skåpnycklar. Men sen så efter att jag har skyllt på alla killar som alltid tar mina nycklar kom jag på att jag hade lagt dom i matteboken, då började jag as garva. ;d hahaha! typiskt mig.
Sen så var det gympa, vi skulle hitta på våran egen uppvärmning, ingen kommer klara Lisas och min kan jag säga ;)
Nu har jag precis tränat igen, och ska snart duscha.
Jag hoppas verkligen att jag och Rebecca ska gå ut och gå också, vi ska göra det om det inte regnar! =)
Idag ska vi äta pizza, jag är inte sugen på det.. men jag blir väl det som alltid! ;D
Imorgon har vi no prov som sagt, jag ber till gud att det ska gå bra! ;D haha, det hänger ju på mig!

Molly har ju varit hos vetrinären idag, en knöl var elakartat men restan var "goda". dom säger att det igentligen inte är så mycket skillnad. Men vi får VERKLIGEN hoppas att det inte kommer nåra fler DUMMA knölar! Hon tog bort sina styng också, och dom tyckte hon var sååååååå fin ♥

Sen måste jag tilllägga att jag ÄLSKAR Lisas svea väska, jag lånar den av henne, ska aldrig lämmna tillbaka den ;D hahah, jo det är klart jag ska, men jag vill ha en egen, nån som vet vart man kan få tag i en svea väska med leopard mönster???? ;)

/ Julia ;D

Kommentarer
Postat av: Lispal

Heheh. nej ingen klarar våran träning. MOAHAHAH! Du får låna min väska tills jag behöver den endag ;)

2006-10-25 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0