26 oktober.

Idag har det varit en okej dag i skolan, det var inte så kul, tråkiga lektioner. =( spanska i 80 min liksom, hur kul är det, inte alls kul. Men det var kanske inte så jobbigt när jag tänker efter. Vi kollade på film, jag tycker att den filmen vi kollar på är as bra, asså man fattar ju inte allt eftersom det är på spanska och spansk text också, men man fattar ju ändå sammhanget! Men aja.. Sen var det mentor, dom snackade massa om det där med pennorna, och allt var det var, våran klass var värst av alla klasser, HAHA! 8 e, äger ;D
Sen så var det lunch, och jag fick så jävla ont i magen jag kunde fan inte gå, jag brukar aldirg ha ont i magen, usch...så hade vi jävla no prov, det gick inte bra i början för jag hade så jävla ont i magen, men sen så när det släppte så gick det ganska bra faktiskt. =) Mycket svårare än vad jag trodde, jag som hade pluggat så hårt och jag trrodde verkligen att jag kunde allting. Men aja..jag får hoppas på det bästa!

Imorgon ska jag ju på konfa läger, ska packa snart. Har ingen lust alls.
Sen ska jag och mamma åka och köpa godis.

Skulle ha tränat, men vet inte om jag orkar. =/ =P

Mamma ringde precis och sa att hon hade köpit en nu kofta till mig, precis var jag behöver, hoppas jag gillar den, för annars blir jag besviken. Jag som precis ringde och sa at hon skulle köpa en tröja till mig så hade hon redan gjort det, vad bra säger jag! ;D Alltås hon är i stockholm om ni undrar! ;D:P

Måste fixa min mp3 också, jag vill ha mina nya bra låtar! ;D

Inte målade jag naglarna igår heller, jag ska nog göra det snart...

Imorgon ska det blåsa som fan, det ska ju visst bli värre än "gudrun" jag vet inte hur det stavas, men fan vad läskigt, tänk vi som ska på lägret, sova i ett gammalt hus sen blåser det också, läskigt värre asså ;)

Men jag skriver lite mer senare, eller så skriver jag på söndag när jag kommer hem, om jag inte hinner skriva imorgon alltså ;D

Hare så bra..

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Lispal

HAHA. fan va jag har skrattat åt den här bloggen. haha :D "gudrun" haha du stavade ju rätt :D fast med liten bokstav i början ;) Gudrun :D

2006-10-26 @ 17:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0