27 oktober.

hoho,
igår så tränade jag, var riktigt på topp alltså, sen så skulle jag packa och städa men det gick inte så bra. Nått som inte gick så bra heller, var att fixa min mp3, det dampade som fan och jag dampade lika mycket ;) men jag fick in nåra låtar i alla fall, innan jag gav upp.
i morse kom lisa, sen så gick vi till rebecca, sen började det spö renga, rebeccas pappa hann i stjussa oss, så jag ringde mamma och frågade om hon kunde, och det kunde hon! ;D så vi gick hem till mig igen. Sen så var det en helt okej dag i skolan, lite jobbigt men annars okej :) Jag fick G på no provet. =/  =P =)
Sen hk som vanligt, jag och Madde fick jobba idag igen :D Vi gjorde paj, tomat paj, HUR GOD SOM HELST, har aldrig ätit någon godare. <33333333
Sen slutade vi typ ett eller tio i ett, så ringde jag mamma så kom hon och hämtade mig och Lisa, medans vi väntade hade vi väldigt skoj :D HAHAHA! Sen stannade vi i centrum och köpte godis, eftersom vi inte gjorde det igår. Jag köpe, tuggummi, godis, vindruvor & läsk. Jag är inte alls sugen, men jag lär ju bli!
Nu har jag packat nästan allting..typ handukar kvar.
Det ska bli ganska kul i alla fall =) ska åka om 40 min typ :P

Jag längtar så förfärligt tills oc börjar, kan knappt vänta tills på onsdag! :D
imogen Heap - Hide Ande Seek, mycket bra oc låt :D


Men nu ska jag fixa resten..

skönt med LOOOOOOOOOOOOOOV ;D;D

men aja.. skriver på söndag.

/ julia ;D

Kommentarer
Postat av: Lising

fyfan va kul det var när vi stod och väntade :D

2006-10-28 @ 19:35:16
URL: http://Itisallmadeofsteel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0