4 oktober.

tjjaaaaaa, nu ska jag till skolan, eller snart, jag ska först ge molly mat och gå ut med henne, eftersom inte mamma är hemma så måste jag göra det, och elin men elin gjorde det igår ;P thaha! Idag hade jag inte problem med vad jag skulle ha på mig, för elin frågade " ska jag ta fram kläder till dig? " vad skönt, då slapp jag leta efter nått själv, det blev en lila gnyt sak, lite längre, sen bruna tights och ett brunt linne ;D Menmne.. nu ska jag gå ut min lilla doggy...

Sommarpojkarna - Lilla Hjärtat :D:D:D:D;D

/ julia

And when I see you I just lose my mind
You're the everything I thought I'd never find
Must be an angel watching over me
With a little luck we're gonna make you mine
'Cause I wanna believe, In all we can be <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0