8 oktober.

Jag sov hos Rebecca igår igen, det var mysigt, Felicia sov också där...
Vi hade skit kul ;D Sen kom Joakim & Johan, då fick rebecca damp för att dom gick in på datan, sen så gick dom hem för Joakim skulle äta, sen så precis när dom gick kom Dennis & Joel. Joel testade rebeccas kläder, eller mest underkläder, HAHAHA! Sen så gick vi ut, hem till Jocke, så skulle vi går till centrum och köpa tuggummi, sen gick vi hem, då jag alla brudar hem, asså jag, Rebecca, Felicia & julia var med, för Jocke och dom var så himmlnas sura =/  Sen så gick vi hem till Rebecca, då träffade vi marcus och rasmus så prtade vi lite med dom, sen gick vi in, kolald epå fotboll med rebeccas päron typ tio minnnuter, sen vann sverige ;D sen gick vi ut, vi skulle träffa Philip & Robin.. så stod vi och prtade med dom, sen ringde Joel och sa att vi skulle komma till Turke så gjorde vi det.. Dom satt där och drack =/ =P hahahaha! fan vad full Joel va asså! Sen kom vi hem vid halv ett, vi kollade på sunes jul, och sommnade ;D

jag gick hem från rebecca vid halv ett, så duschade jag och tog bort mitt nagellack och målade nytt, jag orkade inte ha nått negellack med färg, så det blev genomskinligt.. ;)

Elin, min syster ringde mig precis och frågade efter en parym som luktade gott, jag är ju bäst på parfymer, hahaha! så fråga mig om nått tips ;) hon var i stockholm det var därför..

Nu sitter jag här och dricker multi juice en satsumas och toblerone ;D mumsi!

/  Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0