läxor!

lisa och håkan körde hem mig, för dom skulle handla på coop!
Jag åt, sen gick jag till mamma i vardagsrummet, och vi skulle försöka lista ut engelska läxan. Men det gick inte så bra, mamma kan vara så trög ibland, men det är ganska kul och bara sitta och lyssna på hennes tröga förklaringar! hahah. Sen hoppade in i duschen, sköööönt att duscha! Jag gjorde inpackning! Mitt hår är jätte lent nu! ;D Jag satte på datan, utan att logga in på msn, gick istället in på mitt rum och gjorde min svenska läxa, skulle skriva 250 ord om Rudyard Kipling, men jag råkade skriva 254 tror jag, hoppas inte Eva räknar noga! hahah! Har även övat på no läxan, eftersom vi har prov på onsdag, jag fattar inget, men nu har jag börjat fatta massor, vilket jag är väldigt glad över att jag gör! Hoppas verkligen att det går bra!
Imorgon måste jag ta hem hk boken, och spanska boken? Kommer inte ihåg vad vi fick för läxa i spanskan, ska höra med IB imorgon!

Imorgon ska min lilla älskling till vetrinären igen, hon ska ta bort sina styng och så får vi reda på om det är elakartad cancer eller inte. JAG BER TILL GUD ATT DET INTE SKA VARA ELAKARTAT! då gråter jag ihälj mig, nej men jag blir i alla fall ledsen. =/ älskar min lilla snuttis så mycket, nu kan hon gå helts som en ny hund igen, och hon är super pigg igen! wwwwweeeeeii ;D  ♥

ska kolla läget på lunarstorm som jag hatar och playahed som är okej :)

godnatt, inte för att jag ska sova än men..

/ JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0